קידום קמפיינים בעזרת רימרקטינג תוך שימוש בדוא"ל

קידום קמפיינים בעזרת רימרקטינג תוך שימוש בדוא"ל

מאת: רונית ביטון

זה לא סוד שהשיווק בדיוור ישיר (דוא"ל) וברשימות תפוצה פופולארי מזה שנים.

הרשימה שלכם חיה ובועטת. בין אם יצרתם רשימה חדשה של מתעניינים אשר נרשמו למוצר חינמי בעל ערך ובין אם נרשמו לבלוג שלכם באתר להתעדכנות על פוסט חדש שיצא.

אך חשוב מכל, לכל אחת ואחד יש רשימה

לכל בעל/ת עסק יש רשימת לקוחות. לקוחות מהעבר, לקוחות קיימים וכן, גם את המידע של לקוחות פוטנציאלים שהתעניינו בשירות או במוצר שלכם.המהדרין משתמשים במערכת CRM של ניהול לקוחות אך לא חייבים מערכת כזו.
כל מי שמנהל רשימת תפוצה ושולח ניוזלטרים מחויב להשתמש במערכת דיוור ובחלק מהמערכות ניתן לנהל את המידע על כל מי שרשום במערכת, כולל מידע של רכישה ובמה התעניין.

היופי ברשימה הזו, בפרט כאשר אנו מקדמים את השירותים והמוצרים שלנו ברשתות החברתיות, הוא שניתן להשתמש ברשימה לא רק בכדי לשלוח דיוור אלא לקדם את המודעה/פוסט שלכם רק למי שנמצא ברשימה!
כלומר, אנו יכולים להחליט לקדם מודעה אטרקטיבית לרשימה ספציפית ורק הם יראו את מה שאנו מפרסמים.

בעידן בו תשומת הלב של הגולש מוסחת כל כך, ישנה חשיבות רבה לתדירות בה הגולש נחשף למסרים שלנו וזה יכול להיות הן בפוסט בפייסבוק, ניוזלטר, סרטון או מודעה ממומנת.
מחקר שנעשה בנושא זה, מראה שהעוצמה הגדולה של שליחת ניוזלטר למתעניין וכן שהוא יראה מודעה באותו נושא בדף הבית שלו בפייסבוק או אינסטגרם, כך בעצם הסיכוי לתפוס את תשומת ליבו גבוהה יותר עד כדי 20% המרות של פניה ישירה למפרסם!
ולכן מומלץ לחשוף את הגולש לתוכן רלוונטי יותר מפעם אחת בשתי הפלטפורמות הספציפיות, דיוור ישיר ומודעה הרלוונטית במדיה החברתית.

ניתן, ואף רצוי, להשתמש בכוחו של הרימרקטינג בקידום קמפיינים. כך אנו יכולים להגיע ישירות לכל מי שצפה בעמוד באתר שלנו, בדף הנחיתה וכן גם ללקוחות הפוטנציאלים הנמצאים ברשימת התפוצה.
במנהל המודעות של פייסבוק ניתן לצור קהל מסוג זה ע"י בחירה ב'קהל מותאם אישית' = custom audience. חשוב להקפיד על רשימה איכותית ומדויקת לצרכי העסק שלכם!

אשמח לעדכון מכם, האם התחלתם להכין את הרשימה לקמפיין הבא?


בברכה, רונית ביטון, אסטרטגיה, הדרכות ושיווק דיגטלי

רונית ביטון
ייעוץ, הדרכה והרצאות ברשתות החברתיות
פייסבוק: https://www.facebook.com/2RBsocialmediaservices/?ref=page_internal

מייל: ronitrb27@gmail.com