פסח באנרגיות טובות

פסח באנרגיות טובות

מאת: אביטל לוביא כהן. 

ניקיונות פסח הם הזדמנות נפלאה לעשות שינויים בבית ולהכניס אנרגיות טובות… קבלו את 10 הדברות לפאנג שווי בבית. כל השינויים והתיקונים המומלצים לתחושה טובה, בריאה ומעצימה. לא תאמינו עד כמה זה מדויק.
ככל שתיישמו יותר סעיפים, הבית שלכם ירגיש וייראה טוב יותר, ובאותה מידה ישפיע לטובה על כל בני המשפחה.פסח באנרגיות טובות - מאת: אביטל לוביא כהן. 

10 הדברות לפאנג שווי בבית

  1. פנו אגירה – אחד מאבני היסוד בפאנג שווי הוא פינוי אגירה. אגירה יוצרת תקיעות ועייפות. בית עמוס יגרום לכם להרגיש עייפים ולא תבינו למה, תחושו חסרי מוטיבציה ורצון לעשייה.
    מה לעשות?
    חפץ שלא בשימוש מעל שנה, העבירו הלאה לבני משפחה, לקרובים או כתרומה לנזקקים
  2. תקנו ליקויים – ליקויים בבית משפיעים על הצ'י (אנרגיית החיים) ולכן חשוב לטפל ולתקן במיידי. נזילה פיזית תעיד על נזילה פיננסית, סדקים בקירות יעידו על בעיות גב ושלד, טחב ורטיבות יעידו על בעיות עור ונשימה
    מה לעשות?
    לתקן בעצמכם או שתזמינו אנשי מקצוע
  3. הזיזו או פנו חפצים גדולים שחוסמים – חפצים גדולים מפריעים לזרימת הצ'י המבורך ויכולים להשפיע על החיוניות בבית, שימו לב אם יש לכם כאלה חפצים שמרגישים לכם "עומס", התחושה שלכם היא אמיתית ונכונה
    מה לעשות?
    לא לחשוש לפנות או להחליף שידה / ארון / ספרייה
  4. איכות השינה – שימו לב לאיכות השינה שלכם, כל אחד חייב לישון כדי לתפקד בצורה מיטבית. אם אחד מבני המשפחה לא ישן (ושללתם בעיה בריאותית או רגשית) סביר להניח שיש בעיית פאנג שווי בחדר. שימו לב שאין מעל המיטה מדפים / כוורת / תמונה גדולה ודומיננטית / גוף תאורה גדול. עומס פיזי זה עומס אנרגטי שישפיע על איכות השינה.
    מה לעשות?
    דאגו שמעל המיטה לא יהיה שום חפץ דומיננטי
  5. כיוון השינה – יש משפט חכם בסינית שאומר "שנה את כיוון המיטה שלך וישתנו לך החיים". לכיוון שינה יש השפעה מכרעת על בריאות, חיוניות, פריון (כן, כן), ועל הצלחה עסקית. לכל אחד יש כיוון שינה ספציפי לו לפי תאריך לידה. האינדיקציה אם אתם בכיוון הנכון היא איכות השינה שלכם והאנרגיה שלכם ביומיום. אם אתם עייפים וחלשים ובתחושת חסר, נסו לשנות כיוון מיטה.
    מה לעשות?
    אם הכרית שלכם צמודה לקיר מערב, שנו את כיוון המיטה כך שהכרית תהיה צמודה לקיר צפוני / דרומי / מזרחי
    ואם הכרית שלכם צמודה לקיר צפוני / דרומי / מזרחי – שנו את כיוון המיטה כך שהכרית תהיה צמודה לקיר מערבי
  6. הכניסו כמה שיותר אור יום הביתה, אווררו באורח קבע. משפט חכם בסינית אומר "בית שהשמש לא מגיעה אליו – הרופא יגיע"
    מה לעשות?
    דאגו שכמה שיותר אור יום ושמש ייכנסו הביתה, אם יש עץ או חפץ שמונע מאור השמש להכנס מהחלונות גזמו אותו או הזיזו אותו. אווררו מידי בוקר או ערב לפני העבודה או אחריה
  7. השקיעו בבית שלכם וטפחו אותו. בית ישן חייב טיפול, שיפוץ, צביעה ותיקון ליקויים כי האנרגיה בו עייפה. אנרגיה עייפה בבית תשפיע על אנרגיית הדיירים. אל תחכו ל "יום אחד.."
    מה לעשות?
    טפלו ודאגו לבית באופן קבוע, כפי שאתם דואגים לעצמכם או לילדים שלכם.
  8.  הקיפו את עצמכם תמונות וחפצים אשר מעוררים השראה ושמחה – כל מה שאתם תולים בבית שלכם משפיע על התת מודע ומתממש במציאות, התמונות והחפצים משפיעים על התחושות והרגשות שלכם ושל כל בני בני הבית
    מה לעשות?
    עברו על התמונות ועל הפסלים והחפצים, אם יש כאלו שלא ברורים, או שמסמלים משהו עצוב הוציאו אותם. אם יש מישהו שקשה לו בבית, הסתכלו על התמונות והחפצים בחדר שלו כדי לראות אם הם משקפים את הבעיה (לילד מפחד, למשל, יכולה להיות תמונה ש"מאיימת" עליו ולא תשימו לב לכך)
    מהיום, כל מה שאתם קונים לבית תגידו לעצמכם "את זה אני רוצה להכניס לחיים שלי": תמונות של טבע, צמחייה, מראות יפים, תמונות של בני משפחה ברגעים מאושרים
  9.  טפחו את הכניסה של הבית שלכם – הכניסה לבית שלכם מסמלת את האופן בו העולם נכנס אליכם הביתה ואתם יוצאים אליו. כניסה מוזנחת, ללא שלט מאיר עיניים, עם אגירה בצדדים תמשוך צ'י (אנרגיה) שלילי לבית.
    מה לעשות?
    תלו שלט מאיר עיניים (אם יש בו דמויות שיהיו כמספר בני המשפחה, אם אתם לבד אל תרשמו רק את שמכם כי אתם מנציחים מציאות, רשמו במקום "ברוכים הבאים" או "משפחת דגני". דאגו שהדלת תהיה נקיה משריטות, ידית הדלת תהיה מחוזקת ושהכניסה לבית תהיה מטופחת ונקייה.
  10. השתדלו להימנע מלהכניס הביתה חפצים שפיציים או חדים – קקטוסים על כל סוגיהם, גופי תאורה חדים, רהיטים וחפצים שפיציים וזוויתיים יוצרים צי (אנרגיה) שלילי. בסינית זה נקרא "שה צ'י" שמשמעו חץ מורעל. אם זה בקרבת המיטה ייתכן ויהיו בעיות שינה או בעיות בריאותיות. קקטוסים בתוך הבית או מחוצה לו ירחיקו בני משפחה או אנשים מכם ולא תבינו למה.
    מה לעשות?
    להשתדל להכניס הביתה אלמנטים מעוגלים ורכים במראה ובתחושה, צמחים עם עלווה לא דוקרנית.

 

השילוש הרמוניה, פרופורציה וסימטריה נכון לגבי כל תחום בחיים במיוחד לגבי הבית (גם בצבעים שלו אגב).
פשוט והגיוני, לא? ככה זה פאנג שווי – אמור להיות הרמוני ונעים.

 

מאחלת לכם ולכל בני המשפחה שלכם חג פסח כשר ושמח!

אביטל לוביא כהן
יועצת פאנג שווי ומומחית לאסטרולוגיה סינית

https://www.facebook.com/avital.fengshui/