פגרת הקיץ, הקטנות והנטוורקינג

פגרת הקיץ, הקטנות והנטוורקינג

מאת: עו"ד עידית אגוזי פוליבודה

כעורכת דין כל שנה אני מצפה לפגרת הקיץ, עד לתחילתה- נראה שהעולם לא יתקיים יותר, שכן היומן שלי מפוצץ בדיונים של לפני הפגרה, המשרד שוקק ושוקד על כתיבה והכנת כתבי טענות שיוגשו לפני הפגרה.
בד בבד, מתוך ארבעת ילדיי, שתיים מהן יוצאות אף הן לחופש הגדול שלהן, הן כבר לא בקייטנות או במסגרת ועם הטירוף של לפני הפגרה בבתי משפט אני גם אמונה על סדר היום שלהן והדאגה לתעסוקה עבורן.
ואם לא די בכך, בשנה האחרונה קיבלתי לנהל את מרחב שפלה ערב בארגון קישורי אימהות, תפקיד ניהולי שדורש ממני פניות וניהול של שלושה מעגלים, תוססים ופעילים.

כמידי שנה, גם השנה אני לא מוותרת על עבודתי כעורכת דין וערוכה ליציאה לפגרה, מנתבת את העבודה המשרדית לעמידה בלוחות זמנים ובד בבד לא מוותרת על ניהול סדר יום ברמה היומית, השבועית והחודשיות כך שאני משלבת הן עבודה, הן השתתפות פעילה במעגלי נטוורקינג ופגישות 1:1 עסקיות והן בילוי וזמן איכות עם הקטנות שלי.

לפעמים הקטנות מצטרפות אליי למעגל וחוות את המפגש עם חברותיי- אימהות בעלות עסק עצמאי, באופן מקורי ומעניין במסגרת סבב ה- 60 שניות, הן לא מוותרות על שופינג מהדוכנים ונהנות מהמינגלינג שמסביב.
לפעמים אני נעזרת בחברות טובות ואמא שהיא סבתא מושלמת,
המפנות אותי לעשייה עסקית מבורכת בזמן שהקטנות בתעסוקה אחרת.
הכל משולב ביומן מסודר ומתוכנן מראש עם תוכנית עבודה ויעדים שאני מציבה לעצמי. כך למשל- אני מתעדפת מעגלים שחשוב לי להגיע אליהם דווקא בפגרת הקיץ שהבקרים שלי פנויים מדיונים, בוחרת פעילויות העשרה שהארגון מציע, לדוג', מעגל העשרה "ציירי לך שפם" שמעבירה חברתי עדי בן טוב המתקיים החודש ועליו לא ויתרתי וכמובן מסיבת הקיץ השנתית לילדים שהפכה למסורת מבורכת בארגון שהקטנות שלי מצפות לה בכיליון עיניים.

אז איך אני עושה את זה?
הטיפ שלי מתחיל בתכנון.
אני מראש מתכננת ומשלבת במינון נוח ומתאים ההולם פגרת קיץ, חופש גדול והיותי עצמאית את היומן שלי בחודשים יולי אוגוסט.
כך אני גם עצמאית, גם עושה נטוורקינג וגם אמא במשרה מלאה לקטנות.

חופשת הקיץ זו הזדמנות טובה לעשות נטוורקינג שאנו לא מצליחות לעשות בשגרת היום יום.
אצלי זה בא לידי ביטוי בעיקר באפשרויות שנפתחות בפניי בשעות הבוקר לרבות השתתפות במעגלים ופגישות 1:1.

למדתי שאם רוצים הכל אפשרי.
גם להיות בפגרת הקיץ, גם להיות ולבלות עם הקטנות בחופש הגדול וגם להמשיך ולעשות נטוורקינג מבורך.

עידית אגוזי פוליבודה
מגשרת, עורכת דין ונוטריון
Idit@ip-lawoffice.co.il