האמיני, יום יבוא

האמיני, יום יבוא

מאת: רנה רז גילו. 

יום אביב נאה.
אני יושבת בבית קפה ליד הים ומזמינה כוס תה צמחים (לא שותה קפה כבר הרבה שנים). המלצרית מגיעה עם המשקה. בתוך הכוס נשארה שקית התה (כפי שביקשתי), וממנה משתלשל חוט דק ובקצהו תווית מרובעת עם לוגו החברה מצד אחד, ובצד השני אני רואה כיתוב: "להאמין בעצמך".
"יפה", אני חושבת לעצמי, "איזו סיסמה נהדרת במקום כל כך לא צפוי"… אני לוקחת לגימה מהתה, מביטה לעבר הים הכחול והשקט, ופתאום, בבת אחת, עולה לי בראש שיחה שנערכה בחדר הטיפולים שלי, לפני שנה בערך, כשמירה (שם בדוי) הגיעה אלי לפגישת יעוץ נומרולגי:האמיני, יום יבוא - רננה רז-גילו

"אני??"

אני מביטה בה, עיניה הכחולות פעורות, משתאות, והיא חוזרת על מה שאמרה:
"אני? חכמה, אינטליגנטית, מוכשרת…את בטוחה? לא, לא, זה לא יכול להיות, את בטח טועה. תבדקי אם רשמת נכון את התאריך לידה".
אני בודקת את המפה הנומרולוגית שלה, שהכנתי לפי תאריך הלידה שלה ושמה המלא, למרות שאני יודעת שלא טעיתי. היא פשוט לא מאמינה בעצמה באופן די קיצוני, היא חושבת שהיא –
"כלום, סתם בן אדם" – כך היא מעידה על עצמה במהלך הפגישה.
כך גם אני אמרתי על עצמי כשהייתי בערך בגילה. אני זוכרת את הפעם הראשונה שמישהו אמר לי שאני חכמה – זה היה בגיל 30. חכמה, אני??, כך חשבתי. מאז כל פעם שאמרו לי את זה (קרה הרבה פעמים), נשמתי את זה והפנמתי יותר ויותר עד שהפך לחלק ממני. מי שלא מקבלת את הבסיס הזה בבית ההורים צריכה לחכות שהסביבה תעשה זאת.

וחבל!!

צריך להתחיל את זה בבית עם הילדים שלכם, אבל במידתיות – לא "את הכי חכמה בעולם", אלא " את חכמה, את נהדרת" – זה יספיק, ותראו איך הם מאמינות בעצמן מרגע לרגע. אם לא עושים כך הן מגיעות אלי, ליעוץ נומרולוגי, ללא בטחון והערכה עצמית וקצת אבודות בעולם הזה.
אין ספק שאני אחזק אותן, אגלה להן כמה הן מוכשרות ונפלאות ואשלח אותן לדרכן עם צידה חשובה, כי אני יודעת כמה האמונה בעצמנו הופכת את חיינו למלאים יותר ובעלי משמעות.

רנה רז-גילו
יועצת ומטפלת בעזרת נומרולוגיה ופרחי באך
מעגל גבעת שמואל
דף פייסבוק: https://www.facebook.com/rrgnom/