Skip to content
Skip Navigationתפריט

מאמרים מקצועיים

איך לארגן לעצמך יום אנרגטי ואפקטיבי במיוחד?

15/10/2019

מאת: מאיה זיצר   בימים העמוסים שלנו לפעמים " אין זמן אפילו לנשום ! ". כל יום כולנו מקבלות את אותן 24 שעות ביממה ואנחנו בוחרות במה נשקיע כל דקה מזמננו. אין באמת אפשרות לנהל זמן. יש לנו אפשרות לנהל את עצמינו בתוך הזמן. אני מציעה לך לעשות תרגיל פשוט: לרשום את כל המטלות שחשובות…

קרא עוד

תשואה מקסימלית בהשקעה מינימלית

15/10/2019

מאת: עידית לוי   אם גם אתן (כמו רובנו) מציפות את עצמכן בהבטחות ואפילו מגדירות מטרות לקראת כל שנה חדשה, כדאי לעצור רגע אחד, לנסות לשחזר את ההבטחות והמטרות שהצבנו לעצמנו בשנים החולפות, אלה ש (שוב) לא הצלחנו להשיג, והפעם להחליט קצת אחרת – השנה מסירות חסמים, משקיעות בתבונה ונהנות מנכסים עם תשואה גבוהה. אז…

קרא עוד

איך מקבלים החלטה לצאת מהבית למשרד חיצוני?

10/10/2019

מאת: נורית גראור   במהלך השנים הראשונות לפתיחת עסק עצמאי, לרוב ההוצאות בעסק עולות על ההכנסות. וכשעולה השאלה היכן כדאי לפתוח את העסק שלנו, הבחירה הראשונה תהיה – בבית. גם בשלב מאוחר יותר בחיי העסק, שאלה זו רלוונטית, כי הרי למה להוציא כסף על משרד, כשיש לנו אפשרות לעבוד מהבית. אך האם זו החלטה נכונה?…

קרא עוד

שלומית בונה סוכה

07/10/2019

מאת: עינת ארליך שלומית אמנם בונה סוכה, מבנה אירעי אבל מה קורה כשאנו גרים במבנה קבוע, מבנה בו אנו רוצים ליצור חלל עבודה ביתי? כולנו צריכות חלל עבודה כל אחת עבור צרכיה. עבור קבלת קהל לקוחות, לעבוד וליצור משהו חדש, לארגן את החומרים לרואה החשבון או לחתום על צ'קים לתכנון ועיצוב חלל העבודה הביתי 5…

קרא עוד

לאיזה כיוון תשבו בסוכה

07/10/2019

מאת: אביטל לוביא כהן משפט חכם בסינית אומר: "שנה את כיוון השינה שלך וישתנו לך החיים" ובעברית אנו אומרים "משנה מקום – משנה מזל" אנו חוגגים כעת את חג הסוכות ומבלים לא מעט בסוכה אז זו הזדמנות מצוינת לעשות סדר גם במשרד או בחדר העבודה. האם קרה לכם בעבר שעברתם מקום במשרד, או ששיניתם כיוון…

קרא עוד

הסכמים עם לקוחות.

28/09/2019

מאת: שלומית משיח שי כדי לבנות מערכת יחסים מוצלחת ומניבה עם לקוחות העסק שלי, כדאי שהתנאים למערכת היחסים יובהרו כבר בתחילתם; בין אם מדובר בלקוחות מזדמנים אשר רוכשים ממני מוצר אחד או שירות חד פעמי, ובין אם מדובר בהתקשרות מול לקוחות קבועים. ככל שתנאי ההתקשרות בין הלקוח לביני יפורטו בהרחבה מיד עם תחילת העבודה המשותפת,…

קרא עוד

כדאיות מכירה של מוצר או שירות

28/09/2019

מאת: שרון גולדנברג יש לך מוצר קיים שאת מתלבטת לגביו אם להמשיך למכור אותו? יש לך רעיון לשירות חדש שאת רוצה להציע ללקוחות פוטנציאליים? כמנהלת של העסק שלך, מלבד תחושת השליחות, ההנאה, הסיפוק והערך המוסף שאת מעניקה ללקוחותיך, חשוב לוודא שהעסק רווחי והרווח הכולל בו מהווה תמורה הולמת לזמן שלך ביחס לאלטרנטיבות אחרות. לעיתים, ההתנהלות…

קרא עוד

איך נוכל לדעת שהלקוח/ה איתם אנו משוחחים הם לקוחות שמתאימים לנו?

28/09/2019

מאת: מיכל רצמן   בעסק שמוכר מוצרים תהליך המכירה ברור יותר מאחר והמוצר מוחשי. ניתן לראות אותו, להרגיש אולי להריח ולטעום אותו. הלקוח/ה מבינים מה הם רוכשים. בעסק שמוכר שירות תהליך המכירה מורכב יותר מאחר ואין מוצר מוחשי לראות, לגעת להריח או לטעום. תצטרכו לרכוש את אמונו של הלקוח כדי שיבטח בכם מספיק לרכוש את…

קרא עוד

מתכננת מוצר חדש? הצעדים שכדאי לך להכיר

13/09/2019

מאת: שירי רוזן כרמיאלי התהוות של מוצר חדש זו לידה לכל דבר. יש לו חבלי לידה כאבים והתרגשות כמו עם כל תינוק אחר… בלגן בראש וחוסר שעות שינה מאפיינים גם את הלידה הזו ואמנם התינוק לא בוכה, אבל כשקשה לשווק אותו והוא לא מכניס כסף זה כואב… מודל עסקי הוא כלי לבניית מוצר חדש, (כשאני…

קרא עוד

שתהיה לך שנה יצירתית

13/09/2019

מאת: ענבר קאהן שנה חדשה התחלה חדשה… או שלא… בתחילת כל שנה אנו מבטיחות לעצמינו שהשנה נהיה טובות יותר, מוצלחות יותר, משיגות יותר… ומייצרות לעצמינו לחץ, כאילו שחסר לנו לחץ בחיים. והנה משהו שלא מדברים עליו, לחץ הוא האויב הראשי של יצירתיות, לחץ מוביל לחשיבה קונקרטית, מה צריך לעשות בכאן ועכשיו, בעוד יצירתיות זקוקה למחשבה…

קרא עוד