5 טיפים להעברת מסר עסקי מנצח ב- 60 שניות

5 טיפים להעברת מסר עסקי מנצח ב- 60 שניות

מאת: חן הילה דורון.

בעלי עסקים רבים משווקים את העסק שלהם במעגלי נטוורקינג.
הנטוורקינג הוא פלטפורמה מצוינת לשיווק, אשר בעזרתה פוטנציאל החשיפה והגדלת מאגר הלקוחות הוא עצום.
כשאנחנו מגיעות למפגש כזה יש לנו דקה אחת בלבד להציג את העסק שלנו, דקה אחת בלבד להרשים, להעביר מסר ולדייק ככל שניתן את מה שאנחנו עושות ואילו לקוחות אנחנו רוצות שיפנו אלינו.

לכן יש כמה כללים שחשוב לזכור כשמעבירות מסר:

1. משתתפי המפגש אינם הלקוחות שלנו, גם אם נדמה שהמוצר שלנו יכול להתאים להם בול. הם אלו שיפנו אלינו את הלקוחות שלנו, הם המשווקים שלנו ולכן הם חייבים לדעת בדיוק מה אנחנו עושות, למי אנחנו פונות ומה הייחודיות שלנו.

2. כל מי שמגיע למפגש נמצא בדיוק במקום שבו אנחנו נמצאיות, כל אחד מגיע כדי להשמיע את עצמו ולשווק את העסק שלו, הם לא באמת באים לשמוע אותנו.

3. כדי שבכל זאת יקשיבו לנו, אנחנו חייבות להרשים. אמנם נכונה האמירה שאין שני לרושם ראשוני, אבל בנטוורקינג, בדומה לחדר כושר, אימונים יכולים לשפר את ההצגה העצמית שלנו וככל שנעשה זאת יותר, רק נשתפר וגם אם הרושם הראשוני שלנו לא היה משהו בהתחלה, הוא בר תיקון.

אז הנה 5 טיפים להעברת מסר עסקי מנצח:

# מסר_אחד: אין לאף אחד יכולת לזכור הרבה מידע ב-60 שניות, לכן לא כדאי לספר את כל מה שאנחנו יודעות לעשות, אלא לתת טיזר, לבחור מסר אחד בלבד (מוצר, שירות, סיפור מקרה) ואותו לדבר. ככל שנהיה מדוייקות יותר, המסר ייקלט יותר טוב.

#יצירתיות: המטרה שלנו, כשאנחנו מעבירות את המסר, היא להישאר בזיכרון ובתודעה של מי ששומע אותנו. אחד הדברים שעובדים טוב הוא להשתמש באיזשהו אביזר / חפץ שדרכו אנחנו יכולות להעביר את המסר שלנו. תכננו על מה אתן רוצות לדבר ובחרו חפץ שיכול לתת המחשה למסר.

#קשר_עין: אנשים מקשיבים דרך העיניים, ברגע שאנחנו מקריאות משהו אנחנו מנתקות קשר עין, קצב ההקראה איטי יותר מקצב הדיבור שלנו והמסר מתפספס. אם יש לכן המלצה טובה שכתבו לכן, ספרו את הסיפור, אל תקריאו אותו, כך המסר יעבור יותר טוב.

#תועלות_לקוח: כשאנחנו מדברות בתועלות שהלקוחות שלנו מקבלים מהמוצר או השירות שלנו, יותר קל להעביר אותנו הלאה. בחרו עד 3 תועלות למוצר או שירות וספרו מהם, מה הלקוחות שלכן מקבלים כשהם משתמשים במוצר שלכן. אפשר לעשות זאת דרך סיפור מקרה, זה תמיד עובד כי אנשים אוהבים לשמוע סיפורים. דרך נוספת היא לתת טיפ מתחום העיסוק שלך, אנשים אוהבים לקבל טיפים וכך אנחנו נכנסות לתודעה שלהם.

#אותנטיות: מילה המפתח בכל הקשור להעברת מסר עסקי היא להישאר אותנטית. אנשים מרגישים זיוף. אם את לא מאמינה במה שאת אומרת, אל תגידי אותו! אל תשחקי משחק, אל תנסי למצוא חן ואל תנסי לבלוט יתר על המידה. זה רק יעשה לך שירות דוב. דברי מהבטן ותכניסי רגש. זה מה שעובד בעסקים וזה מה שמחבר בין אנשים.

זכרו, מסר קליט, יצירתי שמגיע מהלב עושה את העבודה. דברו לאנשים בגובה העיניים- הם אלה שיספרו ללקוחות שלכן כמה אתן נהדרות, מקצועיות וממש כדאי לפנות אליכן!
בהצלחה ♥

 

לקבלת טיפים נוספים לחצי כאן והירשמי לניוזליטר שלנו

 

חן הילה דורון
מנכ"לית ובעלים שותפה
ארגון "קישורי אימהות"
054-5791377
קישורי אימהות- מעגלים עסקיים לאימהות עצמאיות
@imahotnetworking