שיווק עסק קטן – 5 כללי זהב לצמיחה בנטוורקינג

שיווק עסק קטן – 5 כללי זהב לצמיחה בנטוורקינג

ענת נוי עזריאלי מספרת על החוויות שלה בארגון קישורי אמהות ונותנת טיפים בנושא שיווק עסק קטן באמצעות נטוורקינג

שיווק עסק קטן – 5 כללי זהב לצמיחה בנטוורקינג

לקח לי 8 שנים עד שהעזתי לצאת לנטוורקינג. היום אני חברה בארגון קישורי אמהות כמעט ארבע שנים ואני נשארת בזכות כללי זהב שזיהיתי ואהבה גדולה לארגון:

1. תמצאי לך את הארגון בו את מרגישה הכי נוח ואשר הערכים שלו תואמים לשלך – העסק שלך הוא המימוש העצמי שלך, הוא הפרנסה שלך ולכן חשוב שתמצאי חלון ראווה [ארגון נטוורקינג] שיתאים להצגת העסק שלך, גם מבחינת מספר המפגשים בחודש ושעות המפגשים, גם גיאוגרפית ובעיקר החזון שלו.

2. לכל בעלת עסק יש את קצב הצמיחה האישית והעסקית שלה, כאשר שניהם שזורים חזק זה בזה לכן הכלל השני מדבר על מציאת מסגרת שתתמוך בקצב האישי שלך. התמיכה תהיה גם ברמת הדרישות ממך וגם במערך התמיכה הקיים בארגון. ארגון קישורי אימהות מאפשר השתלבות רכה בחודשים הראשונים ובנוסף מצמיד חונכת אישית לכל מצטרפת.

3. קחי זמן ללמוד את עצמך בסביבה החדשה, תבחרי למה לומר "כן" ולמה לומר "לא" – לפעמים כמצטרפת חדשה את מוצפת בשפע הצעות עסקיות ואישיות. הרבה יותר ממה שאת יכולה להכיל – הכירי בזה. ותבחרי את הצעדים שאת שלמה איתם, תמיד תוכלי להשלים את מה שתרצי בהמשך.

4. לא כל צעד שלך מצליח בפעם הראשונה, סבלנות – לאחר שהסדנא שלי "אדון ספק וגברת ביקורת" התחילה לרוץ באזור המרכז ניסיתי לפרסם אותה בדרום וזה לא קרה, חצי שנה לאחר מכן זה קרה והרבה יותר מפעם אחת! לכן חשוב להיות ערה לזמן ההבשלה שלך ולא להתייאש אם מהלך מסוים לא עובד.

5. ערבות הדדית והדדיות – אחרון אך מאד חשוב. ארגון נטוורקינג עובד על ערבות הדדית והדדיות. חברות הארגון הן השותפות שלך לדרך הן היו או נמצאות באותם שלבים שאת נמצאת עם העסק שלך. לכן את יכולה לתמוך ולהיתמך על ידן בעצות טובות וחשובות. ואת הופכת למשווקת שלהן כמו שהן הופכות למשווקות שלך. לכן חשוב להכיר לעומק אותן ואת העסק שלהן ושהן כמובן יכירו היטב אותך ואת העסק שלך.

 

בהצלחה
אשמח תמיד לעזור בעצה ובהקשבה

 

ענת נוי עזריאלי – "צומחות יחד" מטפלת, מתקשרת, מנחת סדנאות נשים

אתר: http://www.growing-gently.co.il/

דף פייסבוק: https://www.facebook.com/Growing.Together/