קישורי אימהות עבורי

קישורי אימהות עבורי

מאת: נטע מולה סופר.

ב 10.4.2016 נולדתי מחדש – אבקת הקסמים פוזרה עלי…

נעים להכיר שמי נטע מולה סופר ואני שף שוקולטייר נטוורקינג קישורי אימהות עבורי - נטע מולה סופר

אני ובעלי ממייסדי רשת "קנדילנד" משנת 1996,

ייתכן ששמעת עלי….
או ביקרת בבוטיק השוקולד המתוק שלי ב"מושב נחלים"
או אולי הגעת אלי לסדנת שוקולד בחנות הגלרייה ביהוד…
כן כן לפני 20 שנה בגיל 24 החלטתי להיות עצמאית!!!

אני זוכרת כאילו זה היה אתמול….
את היום הראשון כשפתחתי את העסק שלי בוטיק " נטע בשביל השוקולד" בעבודת יד…
עמדתי בחנות הסתכלתי סביב על הקירות שנצבעו בצבעי שוקולד על עיצוב הארונות בסגנון צרפתי…על המנורה המיוחדת …
הרגשתי אושר עצום !!! סיפוק ענק!! דמיינתי את הלקוחות השמחים שמגיעים אלי לרכוש פרלינים למי שהם אוהבים…
הרחתי את הפטיפורים שאכין בקופסאות הממותגות שלי….
ועם זאת הרגשתי פחד. ענק..האם אני בכיוון הנכון…
האם אצליח? האם יבואו? האם יקנו? האם ארוויח? מה חשבתי לעצמי…והרגשתי לבד…

בזמנו הפרסום נעשה בעזרת דפי זהב, 144, הדפסה חלוקת פליירים או פרסום יקר מאוד ברדיו או בעיתון המקומי..הרבה לפני עידן הפייסבוק…

ליווה אותי רו"ח מקצועי מאוד אך נטול כל רגש – רואה וקורא רק מספרים מקצועי, כשהיה חודש קשה הוא ניבא שחורות כשאני עדיין האמנתי!!

הרגשתי שלראיין ולנהל עובדים זאת עבודה קשה… הרגשתי מבוהלת כאשר שאלו אותי "מה החזון שלך"..

לא הבנתי…לא הובילו אותי…אמרו לי את צריכה למתג את עצמך..החלפתי 3 לוגואים וכרטיסי ביקור..

איך יקראו לעסק שלך?..איך לתמחר את המוצרים כדי שארוויח בסופו של יום…ואם קשה לי מה עושים?…הרגשתי שהכל הופך להיות מריר מריר מידי וחסר לי משהו מתוק משהו שיקפיץ את האנרגיות…

לא היה לי מענה לכל השאלות אז למדתי ולימדתי את עצמי והעסק אכן גדל ופרח. הופעתי בתוכנית בוקר קבועה ב"שוקדות בבית" מיתתי את עצמי כחנות בוטיק, שף חיים כהן הגיע להתארח אצלי במסגרת תוכנית שפים ישראלים, קרין גורן ואני ערכנו שת"פ…זכיתי בתחרויות של הפרלין הכי טוב בארץ בעיתון ידיעות אחרונות

עם השנים הפכתי לעצמאית אך בודדה ושוקולד לא כיף לאכול לבד……כי חברותי השכירות לא הבינו מה אני עוברת כי העסק זה אני לא היה לי עם מי לחלוק את ההצלחה או את האכזבה את השמחה ואת הקשיים לעיתים אף התקנאתי בחברותי השכירות על ימי הכיף שהן מקבלות..

נכון לא עושה חשק להיות עצמאית…

ואז קרה המהפך…

בחודש מרץ העלתה חברתי היקרה עידית פוליבודה אגוזי פוסט בפייסבוק בו היא קוראת לנשים עצמאיות להצטרף למעגל הנטוורקינג פתח תקווה בוקר אשר אותו היא עתידה לפתוח ולנהל תחת הארגון קישורי אמהות…את עידית אגב הכרתי כששתינו היינו עצמאיות בקניון והתחברנו ברגע היינו שתי נשים יחידות ועצמאיות בעולם של גברים עוד נקודה למחשבה.

תוך אלפית השנייה השבתי מידית "אני מצטרפת" !!! ומאז הכל כמו מסיבת הפתעה אחת ענקית שלא נגמרת!!!

מעגל רדף מעגל.. למדתי לדבר ב-60 שניות על העסק שלי!! אפילו עברתי סדנה בנושא…הכרתי חברות חדשות אמהות עצמאיות מוכשרות מדהימות חכמות מקצועניות מלטפות מעצימות בדיוק כמו קופסת פרלינים ממכרת… כל אחת ואחת עולם ומלואה, מכל אחת יש מה ללמוד… כיף לעשות נטוורקינג, להכיר – ההתרגשות בשיאה כמו לאכול שוקולד בפעם הראשונה… בכל נסיעה למעגל מלווה בהתרגשות נפלאה "את מי אכיר"… "את מי אפגוש" …" ומה מחכה לי בסוף היום"?… "עם מי אקבע 1:1 "…?

נוצרו כאן חברויות אמת של אהבה טהורה של פרגון מהלב !!

8 חודשים מאחורי..השתתפתי כבר בכמה וכמה סדנאות…יש שפע של אפשרויות למדתי להכיר את עצמי מחדש, התחלתי לטפל בעסק שלי בעזרת נשות מקצוע מעולות. הגעתי להדרכות גם בנושאים אישיים ילדים מתבגרים… הכנתי לוח חזון… אני משתתפת קבועה בסעורי מוחות ולומדת המון …אני מעלה פוסטים בשמחה ובקלות מקבלת תגובות נפלאות חושפת קשיים ומקבלת פתרונות בעזרת בנות המעגל שלי ובעזרת הבנות המקצועיות נוצרו עבורי שיתופי פעולה מדהימים שלא חלמתי שייקרו..הרחבתי את המגבוון הסדנאות שלי בעזרת מקום מתוק חדש לסדנאות בוקר

אני פעילה ויודעת גם לעצור ולהריח את השוקולד שבדרך…

לפני כל מעגל יש בי התרגשות כמו כשיש טעם חדש של שוקולד טועמים עוצמים את העיניים ונהנים מהטעם ומתמכרים לתחושה כמו לפני פגישה רומנטית ראשונה…ובסיום יש הרגשה נפלאה כך גם המעגלים כיף להגיע לפגוש בנות לדבר להתלבט לשמוע הרחבות ותרגילים עסקיים מכל מעגל אני יוצאת עם הכירות של עוד כמה בנות נפלאות.

כיום אני מציבה דוכן במעגלים וכל הזמן מחדשת מוצרים אריזות וטעמים כיך לי לקבל פרגון שכזה – הוא מעלה את המוטיבציה לשמיים.

הכרתי את שיטת הנקודות וכמה זה קל וכייף לתייג בפייסבוק קולגה ואחר כך לשמוע שאכן פנו אליה וכף הפכתי אף לסגנית מלכת הנקודות וכשמתייגים אותי זה הכי כיף בעולם כי משהי ממש חשבה עלי!!!

את נותנות ונותנת והכל חוזר זה מן קסם שכזה למדתי להודות על מה שיש ולהבין שהקסם נמצא בידיים שלי בראש לי

היום יש לי חברות מכל גילאים מכל מיני עסוקים מכל מיני מקומות בארץ!!!

חברות אמיתיות שאכפת להן ממני ואכפת לי מהן חברות מפרגנות חברות שאני יוצאת איתן לבילויים

יש לי קוסמטיקאית צמודה.. יועצת עסקית מדהימה, הכנתי כרטיס ביקור חדש בעזרת גרפיקאית מהארגון , העברתי הרחבה מעולה כשכל בנות המעגל שלי שתמיד מרגיש לנו כמו אחת למען כולן וכולן למען אחת!!! כך הן עודדו ופרגנו …"כן כן גם אחרי 20 שנה זה מרגש…לעמוד ולדבר על העסק שלי"

כל דבר שאני זקוקה לו נמצא בהישג יד …תוכנית תזונה בריאה? לקדם בגוגל? בעל עם גב תפוס מסז'? שכנה שחייבת מאפרת? המלצות לצימר…לבילוי עם הילדים!!! כל אישה כאן קסומה והיא עולם ומלואו נפלא ומשובח…אמרתי שהכל כמו שוקולד?!!!

איך יהלי בן ה 4 שלי אומר "אמא אני רוצה לשחק" כך הפכה עבודתי למגרש משחקים ענק וכייפי שמתלבש באופן נפלא עם הפרלינים והסדנאות שלי!!! ואני….אני התאהבתי מחדש בעבודתי!!!

אז…" זהירות" זה ממכר כמו שוקולד !! רוצים עוד ועוד ולטרוף את העולם העסקי נשי שנפתח עבורנו!!!

אני וקישורי אמהות…זאת אהבה שלא נגמרת!!!

נטע מולה סופר – שף שוקולטייר
פייסבוק "נטע בשביל השוקולד"
אתר www.chocolata.co.il

אנסטגרם: neta_sofer_chocolate