קיץ חם בקישורי אימHOT

קיץ חם בקישורי אימHOT

מאת: חן הילה דורון. 

לעשיית נטוורקינג אין באמת עונתיות, אבל אפשר לנצל את תקופת הקיץ והירידה בקצב לבניית תשתית נטוורקינג איכותית ויעילה, כזאת שתעזור לך להרחיב את הקשרים, ההיכרויות, שיתופי הפעולה ובסופו של דבר תרחיב גם את העסק וההכנסות.

עכשיו כאשר הסביבה העסקית הורידה את הטמפו, הלקוחות של כולם וגם שלך יוצאים לחופשה, זה בדיוק הזמן לארגן לך את תוכנית הנטוורקינג של החזרה לשגרה.

נטוורקינג מתוכנן, גם כאשר ממש חם, זאת הדרך הבטוחה להצלחה!

    1. 1. מעגלים רחוקים – תמפי את המעגלים שאת רוצה להגיע אליהם וטרם הספקת, בעיקר אלה המרוחקים שנמנעת להגיע אליהם בשל הפקקים. באוגוסט בד"כ התנועה יורדת בכבישים וזאת הזדמנות נפלאה לצאת מאזור הנוחות.

 

    1. 2. תשבי עם הרשימות שלך, אלה שאת מבצעת במעגלים ועם הרינגיה, תבדקי עם מי היית רוצה לעשות 1*1 ועדיין לא הצלחת, יכול להיות שגם אצלה התקופה יחסית רגועה.

 

    1. 3. תייצרי מפגשי סיעור מוחות הדדיים עם חברות אחרות בארגון, בהם תציפו את אפשרויות הפעולה, רעיונות שיווק ופיתוח עסקי וגם שיתופי פעולה אפשריים. ההפריה ההדדית עושה קסמים.

 

    1. 4. מאחר ונטוורקינג יכול להתבצע בכל רגע ובכל שעה משעות היום, אם יש לך קצת יותר זמן פנוי תנסי להיות יותר פעילה בפלטפורמות השיווקיות שמעניק הארגון. לעיתים בסטרס של השגרה לא מצליחים להיכנס ולעקוב אחרי הפעילות הענפה, הבלוג באתר, הקבוצה הסגורה, פרסום הסדנאות…זה הזמן לתת עבודת חשיפה.

 

    1. 5. זה נכון שיש חופש במסגרות החינוכיות ועם הימים החולפים גם פתרונות התעסוקה הולכים ומתמעטים. יודעת מה…. יש לי רעיון לא רע בכלל, תביאי את הילדים למפגש המעגל. תאמיני לי מניסיון, הילדים לומדים שם המון.

 

אז שיהיה לכן קיץ נעים, קריר ובעיקר מלא עשייה מבורכת!

 

חן הילה דורון
מנכ"ל ובעלים משותפת ארגון הנטוורקינג קישורי אימהות, 

מלווה ומרצה לעמידה מול קהל ובניית פרזנטציות עסקיות
טלפון: 054-5791377
מייל: chen.hilla@atzmait.org.il