סיפור הנטוורקינג האישי שלי – מירב שטרן

סיפור הנטוורקינג האישי שלי – מירב שטרן

מאת: מירב שטרן.

לפני שבע שנים, עם הקמת העסק העצמאי ומיד לאחר לידת ביתי הבכורה, התחלתי לחפש באינטרנט מידע על קבוצות נשים.

אחת התוצאות בחיפושים היתה ארגון "קישורי אימהות".
הגעתי למפגש של מעגל הנטוורקינג העסקי ברחובות, הגעתי והתאהבתי – במארג האנושי הנשי, בעוצמה, בתמיכה, בעשייה העסקית ובלמידה העסקית.

 

הדרך לנטוורקינג נשי

כיוון שאני מגיעה מהעולם הניהולי העסקי, עם ניסיון של הרבה שנים בשיווק ומכירות, ידעתי שאני צריכה לבחור את אפיק השיווק העיקרי שלי, שבו אשקיע את מירב המשאבים. וכמובן, שאני גם מכירה את עצמי ואת יכולותיי מספיק טוב בשביל לדעת שהיתרון הגדול ביותר שלי הוא היכולת התקשורתית, הווראבלית שלי, היכולת להרשים במפגש פיזי ולהעביר מסרים מדוייקים וברורים.

שתי ההבנות הללו גרמו לי להבין מהר מאוד ששיווק באמצעות מעגלים עסקיים של נטוורקינג לנשים, זו הדרך הנכונה עבורי, ובעיקר מעגלים עסקיים של נטוורקינג בארגון "קישורי אימהות".

הצטרפתי למעגל עסקי רחובות, ובניתי לעצמי תוכנית עבודה כיצד להשיג את מטרותיי השיווקיות באמצעות שיווק מפה לאוזן בארגון. כמות חודשית של מפגשי 1:1, כמות מעגלים בהם ארצה להתארח, שיתופי פעולה אפשריים ועוד.
במשך חצי שנה הייתי בנתינה מוחלטת – בכל פגישת 1:1 עם חברות המעגל שלי והארגון, נתתי טיפים עסקיים לבעלת העסק, נתתי טיפים עסקיים בכל מפגש של המעגל העסקי שלי, קישרתי וחיברתי בין חברותיי למעגל ללקוחות פוטנציאליים ועוד.

הזכרתי לעצמי כל הזמן שאני צריכה להיות סבלנית. שבסופו של דבר ההשקעה תשתלם. ואכן, לאחר כחצי שנה בארגון התחלתי לקבל אט אט פניות לייעוץ עסקי. בהתחלה של חברות המעגל שלי, וככל שנשמעו יותר ויותר המלצות בסבב הפרגונים בסוף המפגש, התחילו להגיע גם פניות של לקוחות מחוץ לארגון בעקבות הפנייה והמלצה של נשים מהארגון.

 

ההצלחה בזכות הנטוורקינג הנשי

לאחר כשנה בארגון, הגעתי למכסת הלקוחות המקסימלית אותה אוכל לקבל!
כל לקוחותיי הגיעו אלי דרך ארגון "קישורי אימהות" – הבנתי שההשקעה לא רק השתלמה, אלא עלתה על כל דימיון, מבחינתי. 

לאחר שנתיים וחצי בארגון, קיבלתי את ניהול מעגל רחובות, אותו ניהלתי במקביל להריון עם בני המרכזי. לאחר שנה נוספת, קיבלתי את ניהול מרחב שפלה ודרום אותו ניהלתי כשנתיים, שוב, במקביל להריון עם ביתי הקטנה…
ובזכות התשתית הכל כך מוצקה שבניתי לעסק שלי בתוך הארגון, יכולתי לצאת לחופשות לידה, ועם חזרתי לעשייה עסקית, לקבל תמיכה מיידית מחברות הארגון והרבה מאוד הפניות עסקיות.
אפילו מעבר בית מאזור השפלה לאזור המרכז, לא פגע כהוא זה בעשייה העסקית שלי, בזכות הרשת הארצית המופלאה של מעגלים עסקיים פעילים.

 

באוגוסט 2014, הצטרפתי לחן הילה דורון במנכ"לות של בארגון, והפכנו לשותפות.
לאורך כל תקופות הניהול שלי בארגון, לא הפסקתי לקיים פגישות 1:1, להתארח במעגלים, לייצר שיתופי פעולה עם חברות הארגון, לייצר הפניות ועוד. רק הפחתתי מעט את המינון כיוון שהייתי עמוסה בלקוחות.
שמחה לספר ולשתף, שגם כיום, כשאני מסיימת את השנה השביעית שלי בארגון, 100% מהלקוחות שלי, הם לקוחות שהגיעו אלי באמצעות ארגון "קישורי אימהות" ונטוורקינג נשי במיטבו. ולא פחות חשוב מזה, חלק גדול מהחברות הטובות שלי, הן בעלות עסקים נפלאות ומקצועיות שהכרתי כאן בארגון.

 

מירב שטרן, יועצת עסקית
בעלים ומנכ"לית שותפה ב"קישורי אימהות" – מעגלים עסקיים לאימהות עצמאיות. 

אתר: www.stern-biz.co.il/

פייסבוק: www.facebook.com/merav.stern/