נעים להכיר, מטוטלת – המאמנת העסקית של העידן החדש

נעים להכיר, מטוטלת – המאמנת העסקית של העידן החדש

מאת: רונית רנאל רוזס. 
לכל בעל מקצוע יש ארגז כלים, בתוכו ניתן למצוא כלים שונים, כלי העבודה יכולים להיות פיזיים לדוג': מברג, פלס, או עיפרון, והם יכולים להיות גם כלים כמו : ידע, טכניקות תקשורת, מיומנויות להרחבת המודעות וכד'.
אם אשאל אתכם מה יש בארגז כלים של אינסטלטור או מעצבת עוגות, סביר שתדעו לנחש דיי בקלות, יתכן שגם לגבי פסיכולוג או מעצבת גרפית תהיה לכם תשובה, רק כאשר מגיעים לתחום האנרגטי, אנשים מתחילים לגמגם.

ארגז כלים אנרגטי – לא מה שחשבתםנעים להכיר, מטוטלת המאמנת העסקית של העידן החדש - רונית רוזס

לפני שאגלה לכם מה כן יש בארגז הכלים שלי כמטפלת אנרגטית, אנצל את הבמה על מנת לנפץ כמה מיתוסים. לא, אין לי בובות וודו עם סיכות קטנות, גם לא מטה קסמים (למרות שזה היה יכול להיות נחמד), גם כדור בדולח ומטפחת צוענית לא תמצאו שם. בניגוד למה שחושבים על התחום האנרגטי, אני מטפלת עם רגליים מאד מאד מחוברות לקרקע.
אני מאמינה בתוצאות בשטח ולכן בנוסף לכל הידע שרכשתי בכלים ומתודות טיפוליות שונות.
רוב העבודה נעשית בשיטת רות ווב-קריל – שחרור קשרים אנרגטיים™ ושפת האור, הגאומטריה המקודשת.
הכלי העיקרי בו אני משתמשת על מנת לקבל תשובות מדויקות ומדידות הוא – המטוטלת.

לבחור נכון ב100% – מטוטלת עסקית 

המטוטלת היא אמצעי חיצוני שעוזר לי לראות בעיניים את התשובה שמגיעה מהמדריכים בנוגע לכל שאלה. בטיפול אנרגטי אני מאפשרת לאנרגיות ולמידע מהמדריכים לעבור באמצעותי, והמטוטלת הופכת לדמוי 'זרוע חיצונית', כאשר כל התשובות שאני מקבלת זורמות אליה.
כאשר מגיעה אלי לקוחה לפגישת ייעוץ אישית, אני מזמינה אותה לשאול אותי כל שעולה על רוחה (למעט שאלות ראיית עתיד שאינני עוסקת בהן), אני מבקשת שאלות ברורות וקונקרטיות שמצריכות תשובה של כן או לא.

לדוגמא: האם נכון לי לפתוח סדנא מסוימת? האם עלי לעזוב את הפרויקט שהתחלתי ולעבור לאחד אחר?

העבודה שלי היא עבודת דיוק מספרי, ובנוסף לתשובות כן/לא אני בודקת עם המטוטלת עד כמה נכון לכם לעשות או לא לעשות את הדברים שאתם מבקשים. דיוק מספרי משמעו- שיש למטוטלת את היכולת למקד את התשובות ולרדת לרזולוציות מאד ספציפיות על מנת לאפשר לכם לקבל תמונה עסקית ברורה ולעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.
וואו- זה עושה סדר וגורם לדברים להראות ולהרגיש הרבה יותר בטוחים ואפשריים.

להכניס לעסק שלכם אנרגיה 

בחרתי להתמקד בטיפול האנרגטי שלי בפגישות ייעוץ אישיות כיוון שהדיוק והמהירות בה הדברים עובדים היא יוצאת מן הכלל. שעה וקצת של שאילת שאלות ממוקדות – בכל נושא שהוא, וקבלת תשובות ברורות שעוזרות לכם לצאת לעשיה מתוך תחושת נינוחות וקלילות – לעסק זה שווה המון. סיבה נוספת בגללה אני כל כך אוהבת את פגישות הייעוץ האישיות היא שאין פה עניין של התחייבות לתהליך, הוצאות מרובות – יש פה השקעה חד פעמית בעתיד שלכם שמביאה תשובות מידיות והמון שקט. בחרתי להיות מטפלת אנרגטית כי אני לא מאמינה בחפירות ובהמון פגישות, המידע נגיש כבר עכשיו- ואין סיבה שלא תקבלו אותו.

יש לכם שאלה שלא מקבלת מענה? מתלבטים ורוצים תשובה ברורה?
פגישת ייעוץ יכולה לעזור, אשמח לשמוע מכם!

רונית רנאל רוזס – משחררת קשרים אנרגטיים, הילינג ושפת האור
אתר – http://ronitroses.co.il/
פייסבוק – https://www.facebook.com/ronit.ranel.roses