מה ניתן לעשות שהעור שלנו יהיה בריא?

מה ניתן לעשות שהעור שלנו יהיה בריא?

מאת: איריס פריוה. 

קמטים, אקנה, פיגמנטציה, או הכי גרוע גם וגם וגם, מניסיון שלי מסתבר שאצל רוב הנשים כשמראה הפנים לא משהו?! נשים משייכות את זה לגנטיקה השלילית ולסיכויים האפסיים לקבל שיפור. אני מציעה חשיבה חיובית לקבלת תוצאות.

מה ניתן לעשות שהעור שלנו יהיה בריא? איריס פריוה, קישורי אימהות
עורנו הוא האיבר בעל שטח הפנים הגדול ביותר בגוף ומטרתו להגן ולעזור לנו לשמור על טמפרטורת הגוף וכן למנוע כניסת גורמים לא רצויים לגופנו. העור שלנו מדבר בשפה משלו וכדאי שנכיר אותה. העור מרגיש: סטרס, תזונה לקויה, מחלות ותרופות, מושפע בקלות יחסית על ידי שינויי מזג אויר, גורמים חיצוניים, פנימיים, פיזיים ופסיכוסומטיים.

אז אם העור שלנו הוא דינאמי ומשתנה כל הזמן לפיכך בכל פעם שנגמר לך תכשיר טיפוח זהו זמן אידיאלי לאבחון העור, להסתכל פנימה על האותות והסימנים ובהתאם לכך לשנות ולבחור מוצרי טיפוח משפרים, משמרים או דוחים תהליכים שאינם רצויים. ברור תהליכי הזדקנות למשל….

בשביל החשק, הכוח וההצלחה אני פה, כי כן כמו תמיד תנאי להשפעה חיובית של תכשיר על העור הוא התמדה ובלי כל כוונה להתיש אתכן , גם כאשר נגיע אל המטרה הרצויה נצטרך להתמיד על מנת לשמר את התוצאה.

 

אז…איך משקמים את העור?

1. הקפידי לשתות 8-12 כוסות ביום. כן, כן, מים! קפה ותה לא נחשבים מכיוון שהם משתנים. העור כמו כל מערכת אחרת בגוף, מערכת העיכול למשל, דרוש לו סביבה מימית אשר תאפשר ביצוע תהליכים רצויים בגוף. המים שומרים על לחות העור ומסייעים לגמישותו.

2. שמרי על תזונה בריאה שתסייע לבריאות הלב, למערכת העיכול ושאר המערכות החיוניות בגוף. יחד עם זאת תקבלי את התועלת הקוסמטית ושיפור מראה העור.

3. פעילות ספורטיבית תסייע לזרימת הדם, תניע את החמצן שיקנה מראה זוהר לעור.

4. אנחנו כל כך אוהבות לישון אז פרגנו לעצמכן בשינה טובה! הגוף יבצע 'אתחול מחדש', ישחרר הורמונים מרפאים ומשקמים. מקווה שלא נרדמתם כי רציתי לומר שכמו שיש קמטי הבעה יש גם קמטי שינה, התנוחה הכי נכונה למניעת קמטים היא שכיבה על הגב.

5. בצעי פילינג מפעם לפעם. הפילינג פותח לנו חלון הזדמנויות לכל חומר שימרח מעל וייספג טוב יותר. תפקידו לעודד התפתחות של תאי עור חדשים ובריאים, לחשוף עור צעיר ורענן וכך לשמור על מראה חלק ונעים יותר לעין.

6. טיפול בעור הפנים בשיטת השכבות, יותר ממוצר אחד על הפנים, וואו! כמו שאנו נוהגים ללבוש מספר שכבות על מנת להגן על גופנו, כך חשוב גם להגן בקפידה על העור, כאשר משתמשים במספר מוצרים ביחד, יעילותם הרבה מוכחת. מריחת הקרמים תהיה בסדר הנכון: מהמוצר הפעיל ביותר ועד לקרם העשיר ביותר.

7. בחורף, בקיץ, בסתיו ובאביב: מקדם הגנה הוא פק"ל בכל ימות השנה. אין להתחמק מפעולת המריחה, בין אם את מורחת מקדם הגנה מעל קרם לחות רגיל או שיש לך כבר מקדם הגנה בתוך קרם הפנים.

8. חכמות אבל לא רק בשמש! השתמשו בתכשירים קוסמטיים בהבנה. למשל קרם פעיל הוא לא קרם לחות, הוא מכיל כמות של חומר שהוכח רפואית כבעל יעילות בטיפול בנזקי עור מצטברים. בשימוש נכון קרם כזה הוא תותח לחידוש העור, לטשטוש הקמטים ולהבהרת כתמים. קרם כזה תואם את המוטו שלי- "להראות טוב לגילנו תוך שמירה על בריאות העור".

אז איזה שפה אנחנו מדברות?

החשיבות שבהתאמה!

 

איריס פריוה – טיפוח נשי אישי

עמוד פייסבוק

אתר

iris