לצאת לחופשי ולחיות את העוצמה שבך

לצאת לחופשי ולחיות את העוצמה שבך

מאת: אירה דותן

בוקר אחד התעוררתי עם חלום גדול, לא הבנתי מאיפה הוא נחת עליי, ואחרי שכבר לא הצלחתי להדחיק ולהשתיק אותו החלו לעלות השאלות: מה עושים עכשיו? לעזוב הכל וללכת אחר הלא נודע, ומה אם זו רק עוד פנטזיה? הרי יחשבו שהשתגעתי…

לצאת לחופשי ולחיות את העוצמה שבך, אירה דותן - קישורי אימהותלפני כמה שנים הבנתי שיש סיבה שבגללה אני, אירה דותן, הגעתי לעולם הזה.
כבר בתור ילדה הייתי חוקרת וחופרת, ובאופן שלא כל כך תאם את האופי הקופצני והחברותי שלי, גם מאוד אהבתי לבלות ימים כלילות עם עצמי – להרהר, לנסות להבין את טבע האדם, ובעיקר להבין איך הדברים עובדים באמת.
אחרי שנים של מרוץ סביב הזנב של עצמי, שהוקדשו ללימודים ועשייה מרובים, דווקא בתקופה העמוסה ביותר (בזמן שלמדתי למבחני לשכת עוה”ד), הקדשתי את לילותיי לבקשות וחיפושים מעמיקים לשאלה הזו: "למה הגעתי לכאן, מה הייעוד שלי?"
והתשובה, לא איחרה להגיע…

אני רוצה להקים בית ספר ליזמות והעצמה אישית!

אני רוצה להשפיע על אנשים למצוא את הייעוד שלהם, לחיות את העוצמה הפנימית שבהם וליצור את חייהם בשפע ושמחה. החלום שלי זה להעניק את הקרקע הפורייה בה יזרעו את החלומות שלהם.
אז היו יוזמות וניסיונות ומאמצים להוציא את החלום והייעוד שלי לפועל, אבל בעיקר השקטתי אותו (כי למי יש עכשיו זמן לזה), ובינתיים החיים המשיכו כסדרם.

הרבה שינויים, חתונה, תינוק מתוק בדרך, עבודה שדורשת הרבה זמן ותשומת לב, התפתחויות אישיות ועוד, והחלום ממשיך לדפוק בדלת. לעתים היה ממש מעיר אותי בלילה מרוב דפיקות (אמיתי לגמרי).
במהלך ההיריון, ידעתי שכשאלד, ייוולד יחד עם הבן שלי גם החלום שלי.

עבורי, הדרך להגשמת החלום שלי היא מרתקת. מלאה בכל טוב. אני מרגישה כל יום כיצד אני צומחת בתוך דרך זו. כמה שאני משתוקקת, מייחלת ומתרגשת לראות את עצמי מגשימה את החלום שלי, ובעזרתו עוזרת לאנשים רבים להגשים גם את החלום שלהם.
אותו חלום שקמתי איתו בוקר אחד לפני מספר שנים ומאז הוא מלווה אותי.

כשיש לך "למה", האיך כבר יגיע

ה"למה" היא הדרך, היא זו הנותנת כח ואומץ גם כשהכי מאתגר ונראה בלתי אפשרי. היא זו שמעניקה לי את הנחישות הבלתי נלאית לגדול, להתפתח, להשפיע. כשאני מאבדת אנרגיה ולא רואה לאן פניי מועדות, וזה קורה לא מעט, מגיעה אליי (למזלי) תמיכה ורוח גבית כזו שמבהירה לי שלמרות הקושי, אני בדרך הנכונה.
אני מזמינה אותך גם לפשפש פנימה, להעז ולשאול שאלות מהותיות – את עצמך ואת הסביבה שלך, ולאפשר לעצמך לחיות את העוצמה הפנימית שבך (“אל תיתן למי שאתה עכשיו להפריע למי שאתה יכול להיות” הרש”ב).

אני רוצה להעניק לך מתנה מיוחדת,
ל-20 הפונות הראשונות שימלאו פרטים, אשלח שאלון ליצירת בהירות בחייך.
השאלון יעזור לך לחזור ללמה שלך ולראות מה מבקש את תשומת הלב שלך כעת.

דבר נוסף, אחד הדברים שמאוד עוזרים לי זה לראות סרטי מוטיבציה, כאלה שהמאמן צועק על המתאמן שלא יוותר, שרואה למרחקים ויודע מה הפוטנציאל הגלום במתאמן, ומאמין בו גם כשזה כבר כמעט ומרים ידיים.
אני מצרפת לך קישור לקואצ’ר מספר #1, לס בראון, שהוביל לשינוי מודעות משמעותי עוד בשנות ה80′: למוטיבציה ברגע:
https://www.youtube.com/watch?v=xeBHshlQu88&feature=youtu.be

אם הגעת עד לכאן, אני מזמינה אותך באהבה להצטרף לדף של חיים בעוצמה בפייסבוק כדי לקבל הרבה כלים וטכניקות להסיר מעליך שכבות ולהגיע למקור שהנך, ולקבל הרבה כלים עסקיים שיעזרו לך גם להגשים את זה פיזית.
כמובן שגם אשמח לשמוע ממך פה בבלוג – רעיונות, תגובות, הצעות והתייעצויות.

שלך,

אירה דותן – חיים בעוצמה.

 

דף פייסבוק: https://www.facebook.com/liveyourpower/

ערוץ היוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCveD5qqbByfp4YqrtLBlW2w