להיות חברה באירגון נטוורקינג מרגיש כ"סוכנת כפולה"

להיות חברה באירגון נטוורקינג מרגיש כ"סוכנת כפולה"

osnat

צולם על ידי עדה רשף

מאת: אסנת לאוסני. 

להיות חברה באירגון נטוורקינג זה מרגיש כ"סוכנת כפולה"
סוכנת של עצמי ושל הקולגה שלי, להיות בהפריה הדדית.

הגעתי לאירגון קישורי אמהות בעקבות היועצת העיסקית שהיא מנהלת מרחב באירגון, מאז הצטרפותי נפתחתי לעולם נרחב מלא בשלל הזדמנויות אישיות ועסקיות.

בגיל 45 בחרתי ליצור שינוי תעסוקתי בחיי ולצאת לעצמאות לאחר שנים רבות בעבודה כשכירה. מצאתי עצמי די לבד בודדה במערכה, לומדת להיות עצמאית, לנהל עסק ולוח זמנים. בארגון קישורי אמהות מצאתי בית חם, קולגות שהפכו לחברות שאיתן אפשר להתייעץ, לקיים סיעור מוחות, לשתות קפה ולשתף , לצמוח ולגדול יחדיו…

בפגישות 1X1 (אספר עליהן בהמשך….) יצרתי שיתופי פעולה עם קולגות, סדנאות קסומות מגוונות נודדות ברחבי הארץ המאפשרות חשיפה אישית ועסקית לנשים רבות באזורים שונים ומגוונים. החשיפה מייצרת קהל מתאמנים ופניות לפגישות אישיות נרחב יותר.

 

איך מתנהלים? 

פייסבוק – וואו בהתחלה מופתעים ונבהלים מקבלת הפנים החמה והנעימה… ואחר כך בקצב אישי מתחילים להבין איך מתנהלת הקבוצה הסגורה? איך אני משבצת עצמי ובקצב שלי…

ביקור במעגלים – פעם בחודש מתקיים מעגל הבית, המעגל שלי הוא מעגל מבואות ירושלים, וכמובן שניתן ורצוי לבחור לבקר במעגלים נוספים, בתחילה התמקדתי בביקור במעגלים הקרובים פיזית אלי ולאחר מכן במרוחקים יותר… אני ממליצה להחליט בכמה מעגלים מתאים לבקר החודש לבדוק ולסמן ביומן על מנת להירשם בזמן. כמות המעגלים בהן כדאי לבקר היא אינדיבידואלית, לדעתי כאשר מוכרים מוצרים כדאי ואף מומלץ לבקר בכמה שיותר מעגלים על מנת למכור, הלא קישורי אמהות הוא "קניון".
פגישות 1X1 – פגישת הכרות עיסקית ממוקדות עם חברות הארגון לצורך הבנה, הכרות העסק והפריה הדדית.

מה כל כך מיוחד ומאפשר התפתחות?

בקניון קישורי אמהות ניתן למצוא הכל (טוב כמעט…)
הקניון הגדול בארץ…. ומה זה אומר?
"אני חושבת קישורי אמהות".

כאשר אני זקוקה לשרות, מוצר, מתנה אני קודם כל חושבת מי מתוך הארגון יכולה לתת לי את השרות המתאים? וכך אני ועוד רבות מתנהלות. רבות מנשות האירגון מפרגנות במחירים מיוחדים לחברות כך שהרווח הוא כפול גם פרגנתי לחברה וגם הרווחתי מחיר משתלם.
ב"כמעט" שנה שאני חברה בארגון החשיפה שלי התרחבה וגדלה משמעותית.

להצטרף לקישורי אמהות זה להסכים ולעסוק בשווק עצמי של העסק. להיחשף לקהל נרחב הממליץ על העסק שלך מתוך אמונה הכרות וניסיון…..
כאשר אני חווה ומרגישה את הטוב אני שמחה ומאושרת להפיץ אותו בעולם….

אני מזמינה אותך אמא יקרה בעלת עסק עצמאי להצטרף אלינו לאירגון, קישורי אמהות, לפגוש אמהות כמוני וכמוך. המנהלות בית, משפחה, עסק ועוד… למצוא בית חם, חברות המבינות אותך ולליבך, עצמאיות המבקשות להגשים את ייעודן, להתפתח ולפתח את העסק.

אסנת לאוסני
מאמנת אישית ומנחה בקלפים
דף הפייסבוק שלי