כוחה של מילה ושל קהילה

כוחה של מילה ושל קהילה

מאת: דנדי דניאל בן שוע

 

תכשיטים עם חשיבה חיובית ועם קהילה !

בואי אגלה לך סוד, במשך קרוב ל – 5 שנים היה לי בלוג מאוד מצליח, אחד הבולטים בשוק אבל ברגע שהגיע פייסבוק הם גנבו אותי והבלוג פסק מלעבוד. זה לא שלא נהניתי ממנו , זה לא שהעוקבים הלכו, אני פשוט התמכרתי לקבל יחס חזרה מהקוראים .

שלום, שמי דנדי ואני מכורה לקהילות, למעשה, אני חברה בכמה עשרות כאלו.

אתן שואלות למה? אז לפני שהפכתי לבעלת עסק עצמאי, הקהילות שימשו לי תחליף נפלא לחברה טובה, כזאת שבשבילה לא צריך לצאת מהבית, אוזן קשבת, ומקום להתפרק בו, לפרוק ולשתף.

מאז שאני עצמאית, אני מוצאת בקהילות הרבה מעבר. גיליתי שנמצאות שם הזדמנויות עסקיות, כמובן שלפעמים מוצאים גם חברויות לא רעות, אבל בעיקר מידע והרבה מאוד תוכן איכותי, מהנה לקריאה .

ועדין, עם כל זאת, במשך זמן רב, לא הצלחתי למצוא שום סיבה טובה לפתוח קהילה בעצמי. מסביבי ראיתי קהילות משגשגות, מניעות רווחים, מתחרות על לבבות ואנשים, ולא הצלחתי להבין איפה אני בתמונה…. הרי לי, לי יש מוצר פיזי! אני לא מטפלת, לא יועצת, לא פסיכולוגית וגם לא דולה, אין לי קליניקה וגם לא ממש טיפים מקצועיים.

תוך כדי זה, נוצרה סביבי קהילה פיזית של נשים יקרות ונפלאות, נשים שמתאספות סביב הדוכן שלי לשוחח, לשתף, לגלות יחד איתי את המילה שלהן, את מה שייקח אותן קדימה. 3 שנים שבשיחות הדוכן האלה אני מגלה להן את מה שברור לי, שהן ראויות, שהן נפלאות ומלאות עוצמה.

פתאום מעבר לתכשיט שנרכש הבנתי שהן רכשו את ליבי. מעניין אותן מה יש לי להגיד, הן שואלות שאלה לראות את הזוית שלי על הדברים, מתייעצות איתי על המילה שתעשה להן טוב, ולפעמים אפילו שופכות את הלב.

שם, בדוכן קרה הקסם והחלה לקרום עור וגידים הקהילה שלי. נשים רבות פנו אלי לחברות בפייסבוק, אך מאחר וצוקי (שבאמת ניסיתי לבקש ממנו יפה) לא אפשר לי לייצר חברויות בכמות הגדלה שרציתי, "נאלצתי" לפתוח קהילה.

מהאילוץ הזה נולדה קהילה נפלאה שהעיפה אותי למחוזות חדשים.

הקהילה שלי היא המקום להעניק לכל אישה את ההזדמנות ללמוד לחשוב חיובי, לקבל ממני תובנות וכלים, לתרגל וללמוד את הדרך שלי, שהיא לא פחות מאשר המוצר עצמו – תכשיטים עם חשיבה חיובית.

לאט לאט הקהילה גדלה, ההשתתפות גברה וכך גם הכניסות לאתר. כל תמונה שלי גרמה לתגובות מופתעות על חופש הביטוי שלי, והביא נשים שלא הכירו אותי להתקרב עוד קצת.
הן מעשירות את הידע שלהן על חשיבה חיובית, מקבלות חומר למחשבה, והשראה וגם אני מקבלת מהן חזרה.

הקהילה משמשת עבורי כקבוצת עוצמה, בכל שאלה שיש לי, בכל התייעצות, יש לי את חוכמת הנשים המדויקת לי, במקום לפתוח סקר וללכת לחפש אנשים שמתאימים לערכים שלי שיענו, הנשים שלי, חברות הקהילה שלי, הן בדיוק שם והן מלאות בנתינה ורצון לעזור.

זה נכון שיש הרבה ערכים סביב הקהילה, אבל הקהילה העניקה לי גם בוסט עסקי. נוכחתי לדעת שנשים שמכירות אותי מעדיפות לרכוש ממני או להפנות חברות להתרשם מהתכשיטים. מאחר ועסקים עושים עם אנשים ונשים מעדיפות לרכוש מנשים, רבים מעדיפים לדעת שעשו רכישה טובה וערכית של מוצר איכותי וייחודי.

תשאלי אותי, אז למה לי קהילה עכשיו?

האמת, לא חייב,
אבל תגידי לי רגע, איפה את באמת מחזיקה ללקוחה שלך את היד .והן מחזירות לך אהבה?!

 

דנדי דניאל בן שוע
תכשיטים עם חשיבה חיובית
מוזמנת : https://www.facebook.com/groups/2093930727534976/?ref=bookmarks