ים כביסות – שבע טיפים לכביסה עסקית

ים כביסות – שבע טיפים לכביסה עסקית

מאת: לאורה מטטוב.

כשאת מג'נגלת בין הילדים, העבודה הבישולים והררי הכביסה. יש חוזה לא כתוב בינך ובין הכביסה שלך ובו שלושה סעיפים הנתונים להחלטתך מהרצוי עד למצוי

  1. לשלוח הכל כולל הכל לניקוי יבש
  2. לכבס איך שבא לך
  3.  לכבס נכון

אני בעד ניקוי יבש כי זה חוסך לי המון זמן, בזמן של מיון בדים, תליה וקיפול. עוד שמלה יכולה לצאת לדרך אבל, ישנם בגדים שאני מעדיפה לכבס לבד ובואו נודה על האמת השרות גם לא זול.

בין מיון, תליה וקיפול אני מתכננת איך תיראה הקולקציה הבאה שלי על המסלול.
לא מכבסת איך שבא לי אחרת בעלי יצא לישיבה עם חולצה חצי ורודה חצי צהובה, למרות שאני אוהבת גלידת תות לימון אני מכבסת נכון ולפי המים בעיקר את שלי.

מה זה אומר לפי המים?

1. המים הקשים בישראל גורמים להיווצרות אבנית במכונת הכביסה שלך. על דפנות המכונה ובצינורות מצטברים יוני הסידן שעלולים גם ליצור סתימות. כל כמה חודשים אני ממלא את המגירה המיועדת לאבקת הכביסה במלח הלימון, מכוונת את המכונה ל-90 מעלות ומפעילה אותה בתוכנית רתיחה ללא השרייה. כמובן בלי בגדים, מלח הלימון הוא טריק שעובד לי מעולה גם למדיח אבל זה כבר סיפור אחר לים כלים .ים כביסות - שבע טיפים לכביסה עסקית - מאת: לאורה מטטוב

2. לפגישות עסקיות אני אוהבת את הבגדים הלבנים, לבגדים לבנים יש נטייה להצהיב ויש שני דרכים להחזירם למסלול, להשרות במים פושרים ומיץ לימון או חומץ למשך חצי שעה . לתא המכונה אפשר להכניס טבליית אקונומיקה יחד עם אבקת הכביסה.

3. כאחת שעדיין מג'נגלת יש לי תמיד חולצה לבנה נוספת ברכב , לכל מקרה.
ומגבונים ללא סבון .

4. אני משקיע בחזיות כי הן נותנות לבגד מראה נקי ובעיקר את הפרופורציה שאני רוצה להשיג ומאחר שהן יקרות מעדיפה לכבס אותן ביד, אם זה כבר יותר מדיי בשבילך יש שקי כביסה מרשת מוכנים או ציפית קטנה שתוכלי להכניס בה את כל החזיות אל תשכחי סחיטה עדינה מאוד .

5. חזרת עם הילדים מהים והבגדים רטובים אבל את לא מכבסת בשבת או לא בא לך עכשיו, אל תשאירי אותם בשקית או בתיק, השאירי אותם פתוחים על מתלה הכביסה .

6. אני אף פעם לא סוחטת עד הסוף , משאירה את הכביסה טיפה רטובה ובגלל השמש החמה אני מנערת את הבגדים ותולה את הכביסה הפוך , חשוב לא אחד על השניה אלא ישר. ככה אחרי שאני מורידה אותם מהחבל, הררי הכביסה נראים מגוהצים.

7. לסיום , העיצובים שלי הם מבדים שאפשר להשרות להעביר מתחת לזרם מים ולתלות ללא סחיטה על קולב. אלו טריקים קטנים , יש עוד הרבה אבל הכי חשוב תשקיעי במראה שלך ותלבשי בגדים איכותיים. הם לא יעשו במקומך עסקאות אבל בדים איכותיים נשמרים לארוך זמן וקל לטפל בהם .

 

לאורה מטטוב – מעצבת אופנה

דף פייסבוק: https://www.facebook.com/LauraCustomDressmaker