יום בחיי מאפרת ומעצבת שיער לכלות

יום בחיי מאפרת ומעצבת שיער לכלות

מאת: תמי מרגלית

האהבה הגדולה שלי לאפר ולסרק כלות, העשיה, הציפייה הדמעות מרגשים אותי בכל פעם מחדש….

6:30 השעון מצלצל, הבית מתחיל להתעורר…
מעירים את הילדים, מתארגנים ויורדים לאכול ארוחת בוקר משותפת

7:00 מסרקת את שתי הבנות שלי, נטע (11) ונוגה (9), כל אחת מהן מבקשת תסרוקת מיוחדת, היום נטע מבקשת קוקו בלוף קטן ונוגה מבקשת צמה הדוקה. מזל שליאור הוא בן ומתולתל ואז אין לו דרישות מיוחדות לתסרוקת אפילו לא מסתרק.
יוצאים לבי"ס

7:30 מתיישבת על המחשב עם כוס קפה, חשוב להתחיל את היום בצורה מסודרת זה הופך את היום להרבה יותר זורם ורגוע. אני בודקת את לוח הזמנים, בודקת אימיילים וגולשת בפייסבוק ואז מתחילה את היום.

8:00 מתלבשת ומתאפרת, אני אוהבת שהאיפור מחמיא לי ולא רואים אותו, אני מאמינה שאיפור נועד להדגיש את האזורים שאני אוהבת ולהסתיר את אלה שפחות. מסדרת את התלתלים לפי החשק, חופשיים או אסופים. חשוב שהמראה יהיה תואם את העבודה, כלומר אם אני מאפרת בסגנון עדין גם האיפור שלי צריך להיות עדין.

8:30 מקבלת את ענבר הכלה לפגישת ניסיון בסטודיו, מתיישבות על כוס מים ומדברות על שמלת הכלה, התכשיטים, הנעליים. זה הזמן של הכלה לספר לי אם היא אוהבת להתאפר ואיך היא מתאפרת, איך היא אוהבת את השיער, מה היא אוהבת אצלה ומה פחות. אני שואלת גם על החתן, איך נפגשו, איך הוא אוהב שהיא מתאפרת. חשוב לי להכיר את בני הזוג ומה התחושות שלהם לגבי איפור ושיער, כדי ששניהם יצאו מרוצים ומחויכים.
לאחר השיחה הקלילה הכלה עוברת לשבת מול המראה. מתחילים באיפור, בעיקר אני מראה לך כמה טכניקות שונות להדגשת העיניים, אני נוהגת להשלים את האיפור לכל הפנים, כדי שהכלה תקבל תמונה כללית. עוברים לשיער בוחנים מספר תסרוקות בהתאם לבקשה שלה אסוף או פזור.
יום בחיי מאפרת ומעצבת שיער לכלות, תמי מרגלית

ענבר הכלה בוחרת את הלוק שאהבה. אני רושמת ומציירת לי את כל הפרטים לאיפור ולשיער בהזמנת העבודה, אני גם מציירת לי את האיפור על פנים מודפסות, כדי לא אשכח אף פרט. אנחנו מתחבקות ואני מודיעה לה שאני זמינה לכל שאלה והתייעצות לגבי הפרחים לשיער, התכשיטים או הנעליים, כל דבר שבא לה לספר לי אני לרשותה, המשך הקשר עם הכלה הוא חשוב מאוד, על מנת להעניק לה בטחון ושלווה.
כל כלה שמגיעה אלי לניסיון מקבלת ממני אימייל עם כל הטיפים החשובים לקראת יום החתונה, כמו שתיית מים, שינה טובה, ארוחה מזינה, טיפוח עור הפנים, טיפים שיכינו אותה ליום הגדול.
חשוב מאוד שהכלה תרגיש מעולה ביום החתונה, תראה מדהימה וזוהרת, שכל המראה יהיה הרמוני ויפה, זה התפקיד שלי בכל הענין להתאים את האיפור והתסרוקת לשמלה, לתווי

פניה ולסגנון האישי שלה.

 

10:30 מתרעננת ואוכלת ארוחת קלה, לחם כוסמין באפיה ביתית עם גבינה לבנה וסלט ירקות. אני שומרת על תזונה בריאה, כדי שהגוף יהיה מספיק חזק, לשרוד את היום.

12:00 אני מקבלת את נועה הכלה שמתחתנת היום עם בחיר ליבה, עם המלוות, בצחוק ובשמחה.
ההתרגשות מתחילה, המוזיקה מתנגנת. נועה מתיישבת עם כוס מים ביד ואני מתחילה לעבוד על התסרוקת, בדרך כלל אני מתחילה בבסיס, פן ובייביליס וממשיכה לבניית התסרוקת עצמה, חשוב לכלה וגם לי שהתסרוקת תראה חופשיה ומשוחררת ולא הדוקה מדי ועדיין תחזיק מעמד כל הערב. אני משתמשת בחומרי שיער מקצועים ועמידים, שיקנו מראה טבעי מצד אחד ויחזיקו את התסרוקת לאורך שעות מצד שני.

13:30 הפסקה לארוחה קלה, שתחזיק אותנו עוד כמה שעות.

14:00 חוזרים לעבודה, איפור לכלה, אני עובדת שיטת איירבראש (איפור בהתזה) שמעניקה לעור הפנים מראה חלק ואחיד וללא מסכות. אני מאמינה שהאיפור נועד להפוך את הכלה לזוהרת ומדהימה ועדיין כשהיא תסתכל במראה היא תאמר "וואו כמה אני יפה". אחד היתרונות הנוספים של איפור באיירבראש זו העובדה שהוא עמיד ברמה גבוהה מאוד, בכל תנאי מזג האוויר.יום בחיי מאפרת ומעצבת שיער לכלות, שיער - תמי מרגלית

15:00 הצלם מגיע ומתחיל לצלם את הטבעות, השמלה, את האיפור, אני משתפת פעולה עם הצלמים כדי שהתמונות יצאו טוב, כמו כן אני דואגת שהציפורניים שלי יהיו נקיות או משוחות בלק מושלם, בדרך כלל הידיים נתפסות במצלמה, כשאני מאפרת ואני רוצה שזה יראה מושלם בתמונות החתונה. לסיום אני מוציאה את כל המלוות המתרגשות, כדי שאוכל להלביש את הכלה בשמלת החתונה, לענוד תכשיטים ולנעול נעליים, זהו שירות אקסטרא שאני מעניקה לכלות, הוא לא חלק מהתפקיד שלי כמאפרת ומעצבת שיער, והוא מעניק להן שקט ורוגע ביום החתונה.

15:30 המפגש !!!! ההתרגשות בשיאה.
בעיניים דומעות אני מתעדת את הרגע המאושר, אני אוהבת להסתכל על החתן, לראות את החיוך על פניו כשהוא רואה את הכלה שלו לראשונה, כולו נרגש ומאושר! לעבוד מתוך תשוקה מעניק המון לי ולכלות שלי.

16:00 חיבוק אחרון לכלה. ברכות ואיחולים.
איפור ותסרוקת לאם הכלה ולמלוות, עליהן להראות מדהימות ובכל זאת הכלה היא במרכז הערב. בשיחה קלילה ומספר שאלות אני מתאימה לכל אחת את האיפור והתסרוקת שיתאימו לשמלת הערב, לתווי פניה ולסגנון האישי שלה.
חיבוקים ונשיקות ויוצאות לדרכן.

18:00 מצטרפת לשיעור צ'יקונג בפארק, להחזיר אנרגיה לגוף, לנשום ולנוע.יום בחיי מאפרת ומעצבת שיער לכלות,איפור ושיער - תמי מרגלית

19:30 כל המשפחה מתאספת לארוחת ערב משפחתית, מספרים על היום ומעלים חוויות…

20:30 אני אוהבת להתקשר לאמא בסוף כל יום, לשאול לשלומה ולספר לה חוויות ולסיים את השיחה בלילה טוב וחלומות פז, בדיוק כמו שהייתי ילדה.

21:00 מתקלחת ומתיישבת בסלון לשיחה עם אורי, על היום שהיה. קוראת ספר.

23:00 זהו נגמר היום, הולכת לישון. רגע לפני שאני נרדמת, אני אומרת תודה על היום שהיה, האנשים, הרגעים, החיוכים, האתגרים.

תמי מרגלית, מאפרת ומעצבת שיער לכלות ולנשים לאירועים

אתר: http://tamimargalit.co.il/
דף פייסבוק: https://www.facebook.com/tami.hair.makeup/