חופש להיות אני במלואי – ממחשבים לתקשור

חופש להיות אני במלואי – ממחשבים לתקשור

פורים הפגיש אותי עם זיכרונות ילדות של לדמיין ולתכנן תחפושת מבחינתי כילדה, פורים היה החג שהכי אפשר לי, חופש לחגוג את עצמי – אבל גם בו היו מגבלות, של תקציב, של מה מקובל, של מה ירשו לי וגם זה רק ליום או יומיים ואח"כ חוזרים למסגרת, לתפיסה של מותר ואסור שיושבת בידי אחרים.

כשגדלתי המשכתי במסגרות, 7 שנים בצבא 22 שנים במרכז מחשבים של בנק גדול.

אז נכון תמיד הלכתי על אתגרים כי מי הכיר מחשבים ב 1975 ??? אני, הלכתי לשרות צבאי בתחום המחשבים אז!
מי עשה ב 1978 סנפלינג – אני! אז כן, אפשרתי לעצמי להיות אני במלואי, אבל לרגעים.

14 שנים אני עצמאית וזו ה-חגיגה. כשעזבתי את "סיר הבשר" כולם הרימו גבה "מי עוזב משכורת כזו ותנאים כאלו??" אני … למדתי והייתי למטפלת רגשית לנשים. הפכתי למורה, הייתי למנחת סדנאות. הצטרפתי לארגון קישורי אימהות. הקמתי מעגל נטוורקינג לאימהות עצמאיות ברמת גן
הפכתי למנהלת מרחב מרכז (היום 7 מעגלים) ובו הקמתי עוד שלושה מעגלים.
והכל כי רציתי וכל מימוש היה מתוך החופש להיות אני במלוא יכולותיי.

להיות גם וגם וגם – כי רציתי וכי מסתבר שאני יכולה – לא ידעתי אבל היה לי החופש לבדוק, לעשות וליהנות מהחופש להכיר את עצמי בעוד ועוד מימושים!

השיא היה לפני 4 שנים במפגש אישי עם שלי יהושע התחלתי לתקשר.

לא היה קודם שום רמז שזה יקרה. לא נולדתי מתקשרת (מטפלת, כן). מאז למדתי ואף הפכתי להיות מורה לתקשור – ולכל מי שמרים גבה (שוב). כן, אפשר ללמוד לתקשר ואפילו להיות מורה לתקשור – תשאלו את התלמידות שלי. המתנה שקבלתי בעולם התקשור, תדר אנרגטי שנקרא "תדר בריאת הנשמה" – תדר מעצים ומרפא – תדר שמאפשר לקבל את הפוטנציאל של הנשמה הכוונה ודיוק של התחום העסקי והאישי של הנשים שמגיעות אלי. תמיכה מלאה ביכולת שלהן להיות חופשיות, לממש את עצמן במלוא הפוטנציאל שלהן. זה קורה במפגש אחד או מקסימום ארבעה.

המתנה של עולם התקשור עבורי, מתנה כפולה ומכופלת– דרך עוצמתית לחוות את החופש להיות אני במילואי, ויותר מזה לאפשר לכל כך הרבה נשים לחוות את החופש במימוש מלוא הפוטנציאל שלהן – זה יעוד מרגש ביותר שלא חלמתי עליו בכלל ב 1975 שהתחלתי ללמוד מחשבים.

אני תיכף בת 60 וחוגגת 14 שנים את החופש להיות אני במילואי.
יקרה, את מוזמנת לחגוג את עצמך כי הכול קיים כבר בתוכך ואת חופשיה לממש זאת.

ב א ה ב ה

ענת נוי עזריאלי – צומחות יחד 

דף עסקי: www.facebook.com/Growing.Together

אתר: www.growing-gently.co.il/