ארגון קישורי אמהות ואני

ארגון קישורי אמהות ואני

מאת: ענת נוי עזריאלי.

בנובמבר 2011 הגעתי למעגל הרצליה – מעגל נשים מבית קישורי אימהות.
שמונה שנים קודם לכן עשיתי תפנית של 180 מעלות והפכתי מאשת מחשבים למטפלת. כל אותם שנים העסק צמח מפה לאוזן עד שהרגשתי שצריך עוד משהו שיגדיל את חשיפת העשייה שלי לקהל רחב יותר, וכך הגעתי לקישורי אימהות

הפעים אותי לראות נשים עצמאיות שמספרות על העסק שלהן בצורה כל כך ברורה ושוטפת. אמרתי לעצמי גם אני רוצה, והצטרפתי במפגש לאחר מכן.
למרות ההתלהבות הגדולה, עשרת החודשים הראשונים היו ממש לא פשוטים. היו פעמים שרציתי לסובב את הרכב ולחזור הביתה. הקליטה היתה חמה ואוהדת, אך כשכירה לשעבר השיווק היה
לי קשה.
ברגע שהרגשתי והבנתי שסביבת הנטוורקינג היא האידי
אלית עבורי כדי לצמוח ולפרוח,
הגיעו רעיונות ונפתחתי לאפשרויות לפיתוח העסק שלי.

חדוה בן דוד חברה ממעגל פתח תקווה הציעה לי לעשות סדנא, וכך נוצרה אחרי כמה גלגולים סדנת הדגל שלי "אדון ספק וגברת ביקורת".
בהתחלה ערכתי את הסדנא הזו קרוב לבית, אך עם הזמן הבנתי, שעל ידי שת"פ עם חברות מעגלים, הסדנא יכולה להתארח בכל אזור גאוגרפי שהמעגלים קיימים, וכך היה
.
לפני חודשיים הסדנא חגגה 20 , וזו רק ההתחלה.
בהמשך פיתחתי את הסדנא "צומחות יחד ברכות", שמהווה המשך לסדנא "אדון ספק וגברת ביקורת".

כל נושא המיקוד שלי בנשים, שהביקורת הפנימית מעכבת את צמיחתן וכן מתן כלים לצמיחה ברכות, התאפשרו בזכות היותי בארגון הנטוורקינג קישורי אימהות, כולל השתתפות בסדנאות שונות עסקיות, ממקדות ומעצימות של חברות המעגלים.

בפן האישי קרה משהו משמח, מפגש עם נשים עוצמתיות ומעוררות השראה, גרם לכך שנוספו לחיי חברות חדשות, חלקן עוסקות במקצועות שלא פגשתי קודם.
נוצר מימד חדש בחיי – יכולת לעזור לסובבים אותי (לקוחות, חברים ומשפחה) בעזרת אותן נשים אותן אני מכירה אישית ומקצועית .

בעצם בפחות מארבע שנים שאני בארגון, יש לי גם קליניקה גדולה יותר, גם סדנאות, שנערכות ברחבי הארץ וכמובן תוכניות להתרחבות נוספת.
בד בבד עם הצמיחה העסקית שלי המעורבות שלי בקישורי אמהות גדלה, הקמתי וניהלתי את מעגל רמת גן-גבעתיים, ובעצם מנקודה זו הבנתי שצמיחת הארגון וצמיחת הנשים בארגון חשובה עבורי והפכה לערך – לעזור לנשים עצמאיות לצמוח.

הארגון הפך עבורי למסגרת עסקית ובית כאחד.
וממקום זה אני גם מנהלת את מרחב מרכז של ארגון קישורי אימהות המונה 6 מעגלים (רמת גן-גבעתיים, תל אביב, רעננה בוקר וערב, הוד השרון, הרצליה) כאשר אני מאמינה באמונה שלמה בכוחו של הארגון לתמוך, לעזור ולהצמיח נשים עצמאיות בעלות עסקים כל אחת בדרכה ובקצב שלה.

ענת נוי עזריאלי – צומחות יחד – מטפלת מתקשרת ומנחת סדנאות נשים

https://www.facebook.com/Growing.Together