איך להיעזר באנרגיית הדרקונים בחיי היום יום

איך להיעזר באנרגיית הדרקונים בחיי היום יום

מאת: רונית רנאל רוזס. 

ברוכים הבאים לעידן החדש, עידן בו האנרגיות הסובבות אותנו עומדות לשירותנו בחיי היום יום. והיום – דרקונים!
כן, כן, קראתם נכון, אמרתי דרקונים בחיי היום יום.
רגע לפני שתחליטו שיצאתי מדעתי באופן סופי, שאלה לי אליכם:אנרגיית הדרקונים - רונית רנאל רוזס, ארגון נטוורקינג קישורי אימהות
אם הייתי אומרת לכם שיש לי אפשרות לגרום לתקיעויות בחייכם להשתחרר במהירות
אם הייתי מספרת לכם שיש דרך נגישה ויעילה להקל ואולי אף להיפטר מכאבים
אם הייתי מגלה לכם שדווקא בסיטואציות קשות ומורכבות מאד יש לי פתרון עוצמתי
לא הייתם רוצים לדעת במה מדובר?

אנרגיית הדרקונים – סוגים שונים של פתרונות מכונפים

דרקונים הינם יצורים עתיקים מאד, הם נחשבים לחיות קסם בעלות אישיות מאד דומיננטית, עם אופי ברור ורצון משל עצמם. כוחות הריפוי שלהם מדהימים בעוצמתם, ואם הם מסכימים לרתום אותם לטובתכם, אתם יכולים לישון בשקט כי יש לצדכם חיה עוצמתית שמגנה ומגבה אתכם.
כוחם העיקרי הוא התמרה באמצעות אש, תחילה הם בולעים את מה שלא משרת ולאחר מכן נושפים אש מלאת אור ומכניסים אנרגיה חדשה. בקליניקה אני עובדת עם אחד עשר דרקונים עיקריים, כל אחד מהם מאופיין בצבע ייחודי ובתכונות אופי וריפוי משלו, ובהתאם לסיטואציה אני מבקשת את עזרתו של הדרקון הנכון.

אנרגית הדרקונים, למי זה מתאים?

לא לכל אחד, זה אני אומרת בבירור. כיצורים עוצמתיים, יכולות הריפוי וההתמרה שלהם יוצאות מן הכלל. בכל מקרה ומקרה אני שוקלת האם נכון לערב את הדרקונים. לעיתים הם יגיעו ככוח משלים ולפעמים יעמדו בפני עצמם. באמתחתי ישנם כמובן כלים נוספים שבאמצעותם ניתן לשחרר ולעזור בסיטואציות שונות, ביניהם שיטת רות ווב-קריל – שחרור קשרים אנרגטיים™ ושפת האור. היתרון הגדול בכלים האנרגטיים הוא שהם מאפשרים לי לשלב בהרמוניה בין הגישות השונות, במידה וישנו צורך שכזה.

אנרגיית הדרקונים הינה כלי מיוחד שהוספתי לארגז הכלים שלי ובאמצעותם ניתן לפתור מצבים קיצוניים, לשחרר תקיעויות מורכבות במיוחד ולחזק במקרים בהם צריך לתת זריקת אנרגיה רצינית. וכמטפלת אני יכולה לומר שהידיעה שהם עומדים לצדי ומוכנים לעזור ממלאת אותי שמחה ושלווה.

תרצו לשמוע על יתר הדרקונים או לגלות אם אנרגיית הדרקון מתאימה לכם? אשמח לשמוע מכם

רונית רנאל רוזס – משחררת קשרים אנרגטיים, הילינג ושפת האור
אתר – http://ronitroses.co.il/
פייסבוק – https://www.facebook.com/ronit.ranel.roses